Penis Pumps

Newsletter

Penis Enlargement : Dr. Cock Pump-System DRC6000-EXTREME

Penis Enlargement : Dr. Cock Pump-System DRC6000-EXTREME

The Pump-System DRC600 is one of the most advanced means for extreme penis enlargement. DRC600 dazzles with a modern design and especially when it comes to perfomance.

More details

9586/00

In Stock

    More info

    The Pump-System DRC600 is one of the most advanced means for extreme penis enlargement.

    DRC600 dazzles with a modern design and especially when it comes to perfomance. Fully loaded the DRC600 creates a vacuum of nearly 50 kpa (0.5 bar) which leads to the swelling of the penis and to an enduring enlargement.

    Technical details :

     

    • Blue LCD display
    • 15 - 40 sec. vacuum
    • Silent, effective motor
    • Dual mode control
    • pressure: 30 kpa, 40kpa, 45kpa, 50kpa
    • dimensions : 30x7.5cm
    • Adjustable from 0 until 50kpa
    • 2 hours loading time
    • Material : silicone, polycarbonate, ABS
    • Power source : USB – 800MAh lithium battery


    INFO: Most men want a longer and thicker penis. The extension and enlargement of the penis by means of vacuum, meaning negative pressure, is a comparatively reasonably priced, extremely pleasant, and especially effective method, which has been known for decades and has been successfully utilized by many men.

    The extension and enlargement of the penis is initially temporary; the male member goes down again over a period of several hours and ultimately returns to its original size. With regular use of a penis pump, however, the tissue of the penis is permanently stretched, meaning that the penis becomes longer and thicker over time, both while erect and especially when in its flaccid state.

    However, the allure of penis pumping is also the multitude of small orgasms without ejaculation, so-called 'micro-orgasms', which occur during pumping. In the USA, the professional penis pump has been a cult icon since the 60’s and is by far the most pleasant method of penis enlargement.

    YOU MIGHT BE ALSO INTERESTED IN ….

    CUSTOMER REVIEWS

    Review 

    Training ist alles

    Die ersten beiden Wochen habe ich konsequent täglich trainiert. Dann war durch verschiedene Ablenkungen und den Jahresurlaub eine Trainingspause. Jetzt bin ich wieder täglich aktiv. Es ist für den Augenblick sehr geil, wenn sich die Eichel prall fühlt und der Penis anschwillt und sich streckt. Da kann ich manchmal nicht anders, als einfach abzuspritzen. Meine tägliche Trainingszeit sind 10 Minuten. Was meinen andere Nutzer, sollte ich länger trainieren, um den Größenzuwachs zu steigern?
    Technisch ist das Gerät ausgezeichnet ausgeführt.

      Review 

      uneingeschränkt positiver erster Eindruck

      Sehr gern hätte ich die Damen durch intensivere Dehnung ihrer Penetrationsöffnungen mit einem dickeren Penis beglückt. Für die Kopulation in bestimmten Stellungen ist es auch vorteilhaft, wenn er länger ist.
      Nachdem ich als relativ neuer Kunde zunächst in anderen Rubriken des hervorragenden MEO-Angebots für meine Interessenlage fündig geworden war und insbesondere Cock- und Eichelringe sowie diverse Ballstretcher und Ballsplitter erworben habe, die ich jetzt mit Freude nutze, entdeckte ich auch die Rubrik Penispumpen.
      Kurz entschlossen löste ich nach dem Lesen der Rezensionen der Kunden eine Bestellung aus, zwei Tage später hatte ich die Sendung schon in der Packstation. Glücklicherweise fielen Abholen und Auspacken mit mehreren störungsfeien Stunden zusammen, so dass ich gleich mit der Erprobung beginnen konnte. Mit wachsender Spannung und Vorfreude gewährte ich der Pumpe noch etwas Energie vom USB-Netzteil, damit die Erprobung nicht mangels Energie scheitert oder frühzeitig abgebrochen werden muss. In der Zwischenzeit befasste ich mich mit den anderen Teilen. Es lagen zwei glasklare, elastische Manschetten für den Penis bei. Der Zylinder ist aus meiner Sicht sehr, sehr lang und für die Dickenentwicklung auch reichlich dimensioniert. Bemerkenswert ist noch, dass ein USB-Kabel und eine Ersatzdichtung für die Verbindung zwischen Steuerteil mit Pumpe und Zylinder beigelegt ist.
      Die drei Teile waren schnell und problemfrei zusammengesetzt. Die elastische Manschette präparierte ich mit etwas Gleitmittel, um leicht eindringen zu können.
      Dann war es soweit. Der nur leicht steife Penis reckte sich etwas nach vorn. Ich setzte die von der Vorhaut befreite Eichel an der Manschette an und startete die Vakuumpumpe. Durch das entstehende Vakuum wurden die Eichel und dann der gesamte Penis in den Zylinder gesaugt. Nach wenigen Sekunden war mein Penis auf die mir bekannte Länge gewachsen. Die Eichel reagierte auf dem Vakuum mit einer Dickenzunahme, ich fühlte eine intensive Spannung in der Eichel. Ich schaltete die Pumpe ab. Das zu meiner Überraschung sehr dichte System hielt das Vakuum, die Eichel blieb dick und gespannt. Ich betrachtete zufrieden die Entwicklung des gestreckten Penis und der wunderbar prallen Eichel.
      Nur wenige Male frischte ich kurz das Vakuum auf, wobei ich an der metrischen Längenskale des Zylinders keine Längenveränderung feststellte.
      Die elektrische Pumpe arbeitet sehr effektiv und ausgesprochen leise. Die Bedienung ist einfach möglich, die integrierte Uhr gibt Auskunft über die Dauer der Aktion.
      Nach zwei Minuten gönnte ich meinem besten Stück eine kurze, ebenfalls zweiminütige Vakuumpause, in der sich die Eichel dennoch prall anfühlte. Diesen Zyklus wiederholte ich noch fünfmal.
      Mit dieser zyklischen Vakuumbehandlung werde ich nun täglich fortfahren, um in einigen Wochen hier noch einen Ergebnisbericht eintragen zu können.
      Für die Beobachtung der Längenentwicklung habe ich eine Markierung für den Ursprungszustand mit einem wasserfesten Eddingstift gesetzt.
      Bisher kann ich ein uneingeschränktes Lob für Design, Technik und Funktion geben.

        Review 

        Meine erste Penispumpe...super

        Ich habe diese Pumpe auf Grund der Rezensionen gekauft und bin vollauf zufrieden. Ich probierte sie heute aus. Nach dem Pumpen hatte ich das Gefühl, einen fremden Penis in der Hand zu haben - statt dem meinem. Auch wenn ich auf meinen Schwanz herunterblicke, wow...das kann doch nicht meiner sein. Ich freue mich schon auf die weiteren Ergebnisse in den nächsten Wochen.....

        Ich kann diese Pumpe nur weiter empfehlen....

        • 1 out of 1 people found this review useful.
        Review 

        Elektrische Penis Pumpe

        Erfüllt seine erforderliche Funktion und ist Leistungsstark. Enormes Wachstum, Breite und Länge.

        • 1 out of 1 people found this review useful.
        Review 

        Excellent achat !

        Bonjour, très satisfait de cet article, me convient parfaitement! La taille est tout à fait adaptée à ma morphologie! L'auteur d'une autre appréciation n'a sûrement jamais vu de cheval??? Moi oui, et, je suis du "Taureau"!!! Appareil éfficace de qualité, excellent rapport qualité prix! A utiliser régulièrement! Mon seul regret: ne pas l'avoir commandé plus tôt !!! Merci MEO.

        • 9 out of 9 people found this review useful.
        Review 

        Good product

        Did some homework before I bought this pump being it is my first one. I can honestly say I have been using it for the 3 months and I can tell a BIG difference. Seems to be made of good quality.

        • 3 out of 3 people found this review useful.
        Review 

        very good results

        works great and saw instant results. a value at the price. i thought these things were just gimmicks but now i know better. made girth much more but not much on length.

        • 3 out of 3 people found this review useful.
        Review 

        Pas mal

        Article conforme à sa description. Bon rapport qualité-prix. Pas besoin d'être monté comme un cheval mais ne pas hésiter à bien mettre du lubrifiant avant de s'en servir.

        • 5 out of 5 people found this review useful.
        Review 

        Wow!

        Wow! After only two hours of pumping my dick with this I was able to use my own penis for baseball. YEAH!!! IT GOT THAT BIG!!!

        • 2 out of 2 people found this review useful.
        Review 

        Awesome

        Wow! I can believe how much my wife loves what this pump does to my cock. She loves the girth that this pump gives my cock.. It makes my cock so sensitive. Awesome! We both love it!

        • 2 out of 2 people found this review useful.
        Review 

        4 cm Zuwachs in einer Woche

        Die Größe der Pumpe ist für mich mehr als ausreichend. Gute Erfolge nach kurzer Zeit. Bin jetzt nach paar Wochen bei ca. 14 cm.

        • 1 out of 1 people found this review useful.
        Review 

        Penisvergrößerungspumpe

        Istt für den Preis sehr ordentlich und sehr hochwertig.
        Druck lässt sich damit gut aufbauen und der Penis ist gewachsen.
        1 Sternchen Abzug weil die Lieferung erst Freitag ankam (habe Dienstag bestellt)

        • 2 out of 3 people found this review useful.
        Review 

        Great Penis Enlargement Pump

        Just got it in...(have it on now) lol. Must say I'm loving it. Only been on for 15mins and I'm noticed a nice change in my penis.
        Gives me a great feeling as if I'm cumming while pumping.

        • 1 out of 1 people found this review useful.
        Review 

        I liked the size go my penis as it got larger ...

        Works for me. Really PUMPED ME UP! I liked the size go my penis as it got larger and larger with this penis pump. Pretty hot!

        • 2 out of 2 people found this review useful.
        Review 

        i love it and my gf loves it.

        i love it and my gf loves it. it gave me a thick and firmer package. i use it everyday to as much i can tolerate and it gets bigger and thicker everytime.

        • 2 out of 2 people found this review useful.
        Review 

        Highly recommended

        First impressions were that this toy was really well built. The material of the pump at the top is smooth and really sturdy and gives me an impression that this toy isn't cheap. Tube is a great clear and well built material, and the entry sleeve is also a strong silicone-like material.

        First things first, I checked to see how easy the pumping mechanism was to detach from the product, and it's a simple twist and pull that gives the perfect amount of pressure so you know that the toy is secure but not impossible to get off. Once that was off, I knew this would be a breeze to clean, and it was after I first used it.

        The tubing has measurements in both centimetres and inches on opposite sides and you can twist the mechanism to be flush on either side.

        I kept the toy detached from the main tubing and settled it down next to a USB port and started charging. After not even 30 minutes, the bar was full, indicating a full charge.

        I put some aquameo lube on the entry sleeve of the toy. Slipped in without the mechanism on top so it wouldn't be difficult. I fit in quite well and the sizing of the toy is perfect for almost any man. Plenty of room to grow. I put the pump onto the toy and pressed the first button (low pumping.)

        I immediately started to rise in the toy, and I gathered thickness and length rather quickly and filled around 7.5inches of the tube with around half an inch space at the top. I was impressed with the toys ability to build girth, and it felt really nice and strong.

        I experienced some pain when pushing the toy to its limit and really doing the Ill-advised thing and removing all air from the toy, It was easily fixed with a click of the top button (release) and it reduced the pressure ever so slightly so that I could gauge my perfect pressure.

        I find this pressure button to be an amazing one. Not only is it not loud but it can release pressure slowly so that if you over-pump it's easy to bring yourself to the desired pressure level.

        After 15 minutes, I released all the pressure and was surprised at how well the toy had kept me with girth first of all and also length.

        Slipping out of the toy is a bit of a hassle unless you use a lot of lubricant, but it's nothing that hard as you can remove the pump at the top to have zero pressure keeping your penis in the toy.

        The toy has got me some great girth gains over the few days I've used it, and I've noticed that it is great for length also. The toy would be perfect for any man that can fit inside the tube and really provides a great erection and larger looking member instantly.

        I would highly recommend this product to anyone interested in using penis pumps as it does everything you need to a high quality standard.

        • 6 out of 6 people found this review useful.
        Review 

        EXTREM ZUFRIEDEN

        5 Sterne für die Handhabung und weitere 5 Sterne für die Produktquallität.
        Es macht spass mit dieser Pumpe, man spart sich die Arbeit mit einem Pumpball oder einer Scherengriffpumpe und hat dabei noch einen GROSSEN Erfolg. Er wird tatsächlich GRÖSSER und viel LÄNGER.

        • 2 out of 2 people found this review useful.

        Write a review

        Penis Enlargement : Dr. Cock Pump-System DRC6000-EXTREME

        Penis Enlargement : Dr. Cock Pump-System DRC6000-EXTREME

        The Pump-System DRC600 is one of the most advanced means for extreme penis enlargement. DRC600 dazzles with a modern design and especially when it comes to perfomance.

        Write a review

        Customers who bought this product also bought:

        18 other products in the same category: