We use various cookies from the selection below. Essential cookies are necessary to operate our website and are therefore pre-set. All other cookies help us to design our online offering to be needs-appropriate and to constantly improve it. The statistics cookies help us to understand how visitors interact with our website by collecting information anonymously. The marketing cookies allow us to improve the product suggestions on our website. You can manage these cookies using the button below. You can call up the settings at any time and change them accordingly.
Die Neoprenhaube fand nun ihren ersten Einsatz in einer langen BDSM-Session. Es war einfach nur geil und genial. Ich schwitzte sehr intensiv am Kopf mit dieser Haube, aber es war einfach nur obergeil.
Looks great, fits great and comfortable- definitely does not allow any light in. What's nice is that while wearing the hood, there is enough room to keep your eyes open, even though you just see total darkness. It's a keeper.
Natürlich legt man dafür nicht nur ein paar Euro hin...aber man bekommt sehr, sehr viel dafür! Die Qualität stimmt! Definitiv sehr hochwertig und Made in Germany.
Neoprene Hood with Larger Mouth Opening for Deep Throat
The Neoprene Hood with Larger Mouth Opening is a must-have for those looking to intensify their experiences. Made from high-quality neoprene, this hood is both durable and comfortable, ensuring a snug fit without causing discomfort. The larger mouth opening is specifically designed for deep throat activities, allowing for unrestricted access and enhancing the experience significantly. The material is breathable, and the design allows for ease of use, making it perfect for extended sessions. Overall, this hood combines functionality with comfort, making it an excellent addition to any collection.
Je viens de la recevoir dans un emballage discret. Douce, parfaitement opaque au niveau des yeux, trou pour "respirer" idéalement situé. Reste à voir au lavage. Hâte de l'utiliser
Die ad Puppy - Hundemaske aus Neopren sitzt super, die Farbe und die Verarbeitung stimmen. Da gibt es nichts zu meckern. Wahrscheinlich bestelle ich mir noch die ein oder andere Farbe :-)